Translate

Translate

søndag den 13. oktober 2013

Homecoming 2013


Homecoming ugen er nu overstår, og hold da op der har været noget at se til!

Mandag var Dr. Seuss dag. Det betyder at man mixer og matcher sit tøj så underligt som muligt. Men fordi jeg var på Powderpuff holder havde jeg min powderpuff trøje på;




Powder puff kampen blev spillet mandag aften. Det er amerikansk fodbold, hvor pige juniors spiller mod piger seniors. Drengene klæder sig som cheerleadere og øver sig i flere uger på forskellige ’cheers’. Det var en ret intens kamp. Vi spiller med flag og uden tackling, men det var som om, at seniorne ikke helt havde fanget den del af regnlerne, så jeg endte op tacklet med skrammer overalt. Kampen er fra start planlagt til at lade seniorne vinde, men selvom vi tabte, var det en rigtig god oplevelse.

Tirsdag var temaet freaky not friday. Lærerne klder sig som elever, og elever klæder sig som lærere. Jeg prøvede at ligne min dansetræner, hvilket gik rimelig godt. Hun var i hvert fald ikke i tvivl om, hvem jeg var:

Om aftenen kom min veninde Julie over. Hun hjalp Rebecca og jeg med at lave trøjer til onsdags temaet.

Onsdag var dodgeball dag. Man klæder sig som et hold og i frokost pausen er der så høvdingebold/stikbolds kampe for de hold der har tilmeldt sig.  Min ’gruppe’ og jeg kaldte vores hold Angels can be bad. De fleste amerikanere synes, at vi udvekslingsstudenter ser meget uskyldige ud så der af navnet Angels can be bad.
  Om aftenen var vi til filmaften på skolen.





Torsdag var redneck dag, jeg valgte ikke at følge temaet den dag..
Om aftenen spiste vi aftensmad hos min ’onkel og tante’.

Fredag havde alle deres homecoming trøjer på:

Midt på dagen var den store homecoming assembly. Hele skolen samled på Football banen. Der optrædes fra forskellige klubber, football spillerne præsenteres, der vises lip sync shows fra både lærere, elever og alt muligt andet sjov.

Efter skole var jeg sammen med mine to veninder Lea(Tyskland) og Amalie(Danmark). Vi fik ordnet negle, så vi var klar til lørdag.

Om aftenen var der Homecoming game, hvor vores football hold spillede mod en af de andre skoler. Vi vandt kæmpe stort, og alle var i godt humør. I pausen blev Homecoming royalty offentliggjort. Fra hvert klassetrin bliver der valgt en pige og dreng. Både band, danseteam og cheerleaderne optrådte. Her følger lidt billeder:
Band

Homecoming Royalty

Cheer team

Endelig kom vi til lørdag. Rebecca og jeg blev hentet af vores veninde Haley. Selve homecoming ballet var rigtig godt. Vi snakkede, grinede og dansede med vores gruppe hele aftenen. Efterfølgende tog Haley, Rebecca og jeg på cheesecake factory. BEDSTE MAD NOGENSINDE! Maden var fantastiske, og deres cheesecake endnu bedre. Vi sov alle tre på Rebeccas og mit værelse. Her til morgen var vi på Waffle cafe for morgen.
Alt i alt en helt fantastisk weekend, og en rigtig god uge!
Billeder fra homecoming:

Rebecca, Haley og jeg





Sød gruppe

Cheese cake factory

Waffle cafe



 Glæder mig til en ny uge, hvor der forhåbentligt kommer lidt ro på! 

FLERE BILLEDER PÅ FACEBOOK 















Ingen kommentarer:

Send en kommentar