Translate

Translate

søndag den 6. oktober 2013

Ventetiden er ovre

Nu har jeg fået en del beskeder vedrørende update af bloggen.. så nu kommer den endelig!
- det er svært at få det gjort, når min værtsfamilie pt stadig ingen internet har. Min 'far har dog lovet mig, at der nok skal ske noget i den kommende uge!
-Billeder i bunden af indlæg

Lige nu sidder jeg på starbucks med Rebecca. Gåturen er kun 20min, de har kaffe og internet, så i øjeblikket er det vores ynglingssted. :)

Weekenden er gået hurtigt. Fredag fejrede jeg Marthe's fødselsdag med de andre udvekslingspiger, super god aften!
I går, lørdag, vandrede Rebecca og jeg også til Starbucks. Vi tog på en smule shopping og nød ellers bare en god lørdag.
I dag tog vi ud at spise morgenmad. Vi tilbragte hele eftermiddagen hos mine 'oldeforældre', hvor vi fik vasket tøj og lavet lektier. Vores vaskemaskine virker ikke, så vi samler vasketøj hele ugen og vasker så i weekenden.

Sidste weekend var jeg i Yellowstone nationalpark. Det var utroligt smukt og en helt fantastisk tur. Vi så elge, bjørne, buffaloes, vandfald, hotsprings osv.

Næste uge er Homecoming. Hver dag har et tema, hvor man klæder sig ud. Hver eftermiddag er der en eller anden aktivitet. Det hele er nedtælling til Homecoming ballet lørdag aften. Temaerne:
Mandag - Dr Seuss. Mix og match tøj som man vil med vildt hår. Aktiviteten er powder puff, hvor pigerne spiller football og drengene er cheerleader. Jeg er på holdet, så jeg glæder mig rigtig meget.
Tirsdag - Freaky not friday. Eleverne klæder sig som lærere og lærere klæder sig som elever. Aktiviteten er lip sync konkurrence om aftenen.
Onsdag - Dodgeball. Alle i en gruppe klæder sig ens. Om aftenen er der film aften.
Torsdag - Redneck. Armytøj, sjusket hår og rigtig beskidt. Om aftenen er der JV og Freshman football.
Fredag - Spirit day. Man skal have sine Arbor View High school trøjer på. Om aftenen er der den store Homecoming football kamp med varsity holdet.
Lørdag - BAL!!
Jeg er blevet spurgt af en dreng til ballet, men han var en rigtig 'klammert'. I stedet går vi en stor gruppe udvekslingsstudenter og amerikanere sammen, det skal nok blive sjovt!! (Billeder skal nok komme!!)

Med hensyn til skolen går det godt. Mine fag er forholdsvis nemme, så mine karakterer er som de skal være. Det er svært at få venner men jeg mærker da en lille fremgang i forhold til de første par uger. Skolen er, som jeg nok har skrevet før, kæmpe stor. Vi snakker 4000 elever. Man møder nogle nye mennesker hver dag, så det er svært at holde fast i dem man møder. De fleste er heldigvis søde og åbne, så det er let nok at snakke med dem.

Min familie er de bedste. Jeg er så glad for at være hos dem. Selvom de ikke er så stærke økonomiske, så sørger de stadig for, at vi får tiden til at gå. Vi kan tage i Walmart og få flere timer til at gå med at rende rundt og lave ingenting. De er gode til at sætte pris på de små ting, og de har virkelig åbnet mine øjne for hverdagens små goder. Forhåbentligt tager Rebecca til Europa næste sommer, så i alle får mulighed for at hilse på hende.

Til slut.. det varmer altid met et lille brev i post kassen, så send endelig noget! Der kommer 100% et svar tilbage!

Savner jer alle i Dk og håber i får en dejlig efterårsferie :)

Billeder:

Yellowston:













Marthe's fødselsdag:




Lidt billeder fra området hvor jeg bor:




Lidt blandet: 
 Orienteringsmøde hos MArtin og Laurie
Band til football kamp

Homecoming billet

Walmart sjov :D

Outfit for powder puff

Ingen kommentarer:

Send en kommentar