Translate

Translate

fredag den 14. juni 2013

En begivenhedsrig dag

Onsdag kørte mig far og jeg til København for at få lavet visum.

Vi ankom til ambassaden 10:50, og jeg kom ind lige med det samme. For at komme ind på ambassaden skulle jeg igennem et omfattende sikkerhedstjek. Da jeg kom ind, sad en pige, jeg var på EF weekenden sammen med, så det var smadder heldigt!
Jeg var på ambassaden i cirke 1 time og 15 minutter, så det var ikke så galt, som jeg havde frygtet.

På vej hjem i bilen modtog jeg en mail fra EF:
Jeg blev meget forundret over at få en afrejsedato, da jeg jo ved, at dem, der skal på camp, rejser den 22-23 juli. Jeg ringede derfor med det samme til EF. På kontoret kunne de fortælle mig, at jeg ikke er tilmeldt camp? Det viser sig, at da jeg søgte opholdet, i maj 2012, er kommet til at sætte et kryds forkert. Jeg er derfor IKKE tilmeldt camp. Det er selvfølgelig en fejl fra min side, men jeg er ked af ikke at få tilbud om at tilmelde mig camp på et andet tidspunkt, så at vi måske havde fundet fejlen på et tidligere tidspunkt.
Det er nu ikke sikkert, at jeg får lov at komme med på camp, hvilket jeg er ubeskriveligt ked af....
Jeg har grædt mange tårer de sidste dage, da jeg virkelig havde glædet mig til campen. Kontoret arbejder heldigvis på, at jeg kan komme med.. men det er på ingen måde sikkert! Vi håber alle på, at det kan lykkedes!!

Selvom jeg var lidt nede onsdag, livede humøret op, da billederne fra EF weekenden endelig kom op. Her er et lille udsnit af rød holds billeder:






Ingen kommentarer:

Send en kommentar