Translate

Translate

onsdag den 19. juni 2013

Gode nyheder!

I dag kom meldingen... JEG SKAL MED PÅ CAMP. Det er så fedt, jeg kan slet ikke sætte ord på, hvor glad jeg er. Katrine fra EF ringede i eftermiddags og fortalte mig de gode nyheder. Der kommer info i næste uge om afrejsedato, det bliver enten den 23. eller 24. juli.

Oven i det mangler jeg kun en enkelt eksamen: samfundsfag fredag. Jeg glæder mig helt vildt til at være færdig med folkeskolen. Det er underligt at skulle sige farvel til et sted, man har været i ti år, men det bliver også med tanken om, hvor meget jeg skal ud at opleve det næste år.

Fredag aften skal jeg fejre fælles seksten års fødselsdag med to af pigerne fra min klasse: Anna og Marie. Det bliver sindsygt fedt. Mine to værelses kammerater fra EF weekenden: Emma og Andrea
(De to mørkhårede)
kommer hele vejen fra Sjælland og Fyn! Det er vildt overvældende, at de kommer hele vejen for at fejre mig og blive hele weekenden. Jeg glæder mig til at være sammen med dem igen!!

Det har været en god dag med gode nyheder! Jeg glæder mig til fredag og ikke mindst til at rejse af sted på camp! 

1 kommentar:

  1. Hej søde Astrid..
    Nu er det søndag aften og jeg sidder her i Syd Frankrig og er så spændt på at høre lidt om hvordan din sidste eksamen gik? og om I havde en vild og god fødselsdags fest i fredags?? En mormor er jo ret nysgerrig..
    Knus fra MIG

    SvarSlet