Translate

Translate

mandag den 24. juni 2013

Update fra weekenden

Dagene går, og der er nu kun 29 dage til, at turen går mod Amerika.

Sommerferien er startet, og det føles rigtig godt.

Jeg gik på sommerferie efter eksamen i samfundsfag. Jeg trak Velfærdssamfundet i fremtiden, hvor jeg skulle snakke om efterløn, pensionsalder, uddannelse osv. Det gik rigtigt godt, og jeg kom ud med et 12-tal. Det var den perfekte måde at starte sommeren på.

Om eftermiddagen hentede jeg mine to skønne EF veninder Emma og Andrea på banegården. De var med til at fejre min fødselsdag om aftenen, mega fed aften!
Smukke Emma og Andrea

De 3 fødselare

Gaver

Sofie, mig og Marie

Weekenden er ellers gået med de to skønne pigers visit. De fik set Aarhus, og ikke mindst fik vi hygget igennem. 


Søndag sluttede af med en tur til stranden og Sankt Hans bål. 

På onsdag er der dimission, og så er det officielt slut med folkeskolen. Der er lidt, der skal være klar inden, men jeg glæder mig til den endelige afslutning. Det er så uvirkeligt, at der kun er 29 dage til, jeg rejser. Jeg kan slet ikke forestille mig, at det virkelig skal ske. Jeg er spændt og samtidigt lidt nervøs og bange. Jeg er sikker på, at der bliver et fantastisk år, men lige nu virker det urealistisk. 






Ingen kommentarer:

Send en kommentar