Translate

Translate

tirsdag den 27. august 2013

Saa er skolen startet

I dag havde jeg min anden dag paa Arbor View High School. Skolen er kaempe stor, og jeg har aldrig oplevet saa mange unge mennesker samlet paa et sted. 4000 ELEVER!!!

Foerste dag var nervepirrende. Heldigvis havde jeg Rebecca at stoette mig til. Vi har algebra, teater og FROKOST sammen. Jeg er saa glad for at dele frokost med en. Udover det har jeg moedt en rigtig soed pige ved navn Hayley, og en anden pige der hedder Alyssa. Jeg proever at skabe kontakt med amerikanerne, men det er svaert. Til gengaeld er de andre udvekslingsstudenter nemme at snake med, saa der har jeg moedt en hel del.

Indtil videre er mit klare unglings fag teater. Det er super sjovt, ingen lektier og en god made at komme i kontakt med mennesker paa.

Min engelsk laerer er ikke saerligt interessant, saa det bliver nogle lange timer.

Dans, algebra og historie virker udmaerket. Jeg har skiftet min naturvidenskabelige klasse til geoscience, det andet var for svaert. Det bliver spaende at proeve det af i morgen.

Jeg noed min sidste ferie weekend I Californien, som minder helt ubeskriveligt meget om Nevada. Vi var stadig I oerkenen, saa det var ikke saa specielt. Soendag aften moedte jeg min 'storebror' Dekota for foerste gang. Han virker soed nok, saa det er jeg ikke saa nervoes for.

Jeg har taenkt mig at proeve den klub de kalder Key club. Det er et sted, hvor man laver en masse frivilligt arbejde. Det kunne vaere en god made at moede nogle flere mennesker paa.

Det blev til en lille kort update. Min familie har fortsat ingen internet, saa det er svaert for mig at holde jer opdateret. Savner jer alle og haaber at jeg snart faar fast internet, saa vi kan have mere kontakt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar