Translate

Translate

mandag den 5. august 2013

Farvel camp, hej Vegas

Campen er ovre, og det var de bedste 10 dage nogensinde!
Jeg har fået venner for livet, og jeg savner dem allerede efter kun 2 dage.
De sidste par dage gik med sjove lege, en tur til Ben & Jerrys, og den svære afsked.
Her følger et par billeder:

En lille leg (Sam og jeg)

Franklin high school

Endnu en lille leg. En appelsin skulle fra den ene til den anden uden hænder. (Sam og jeg)

Flod badning

Lara og Lia på Ben & Jerrys

Josefine og jeg på Ben & Jerrys

Melinda, Kaspara, Mariell og Lara

Filip i front for Franklin West


Jeni, Melinda, Lara, Kaspara, Mariell, Giulia og jeg

Min fantastiske roomate Carlotta



Ellers er jeg kommet godt frem til Vegas.
Lørdag blev jeg hentet i lufthavnen af Cait(Den 'gamle' hostdatter' fra New Zealand) og hendes amerikanske veninde Liz. Vi kørte rundt i Vegas og spiste en omgang frokost. Om aftenen tog jeg med mine værtsforældre i Lufthavnen for at hente Marthe.
Familien er søde og hjælpsomme, og jeg føler mig rigtig velkommen.
Søndag var vi i kirke, hvilket slet, overhovedet, på ingen måde!! minder om en dansk kirke. Salen var ligesom en koncertsal med lange rækker af stole hele vejen ned. I front var en kæmpe scene hvor et band spillede og præsten holdt sin utraditionelle prædiken.
Efterfølgende var vi ude at handle stort ind, da Cait havde sin afskedsfest om eftermiddagen.
Til at starte med var jeg meget nervøs for festen, men det endte rigtig godt, så jeg føler allerede jeg kender lidt mennesker i Vegas.

I dag skal Marthe og jeg have pakket ud. Jeg håber også på at få købt lidt som jeg mangler.

Lidt billeder:

Vores værelse:



Charlotte(Sverige), Laura(Tyskland) og Marthe(Holland) til afskedsfesten

Den lækre pool

S'mores (Cait og Marthe)

S'mores (Marthe og Liz)

S'mores

Fly billeder:





Ingen kommentarer:

Send en kommentar