Translate

Translate

tirsdag den 23. juli 2013

Afrejse

Kufferten er pakket:

Sidste aftensmad i Højbjerg er spist:


En smuk dansk sommeraften er blevet nydt med familien i København.

I morgen kl. 5:50 i Kastrup lufthavn er det tid til at sige 'på gensyn'.

Der er ingen tvivl om, at jeg er vildt spændt- sommerfuglene flyver om kap i maven!
-- Men samtidigt er det svært med alt den her 'afsked'
Heldigvis lever vi en tid med skype, mail, facebook osv. Jeg har sat en funktion op i højre margen af bloggen, sådan at man kan modtage mail, hver gang et nyt blog indlæg bliver udgivet. 
Min skype er: astrid.jungberg og jeg vil selvfølgelig snakke med alle, der ringer ;)

Jeg flyver i morgen fra Kastrup 7:50 og mellemlander på Island. Fra Island flyver vi videre til Boston og lander 12:30(lokal tid).

Fra Boston og til byen Norwich(i staten Vermont) er en bustur på cirka 2 timer. 
Selvom det hele lige pt føles utroligt uvirkeligt, så glæder jeg mig til at lære en masse nye mennesker at kende!

På campen er der undervisning i fire fag hver dag: Geografi, engelsk, amerikansk kultur og nuværende problemer. 
Udover det er der hver dag forskellige aktiviteter om eftermiddagen så som: football, baseball, cheerleading, shopping ture og lignende. 

Søndag den 28 er der en heldags tur til Boston, og der vil også være en strandtur. 

Første officielle camp dag bliver torsdag den 25. juli, hvilket også er min fødselsdag. Det er første gang, jeg skal holde min fødselsdag uden familien.. men lige nu er det ikke så vigtigt!!

Jeg glæder mig helt vildt til at komme af sted. Afskeden i morgen tidlig bliver hård, men jeg VED, at det der venter forude, bliver den største oplevelse i mit liv! 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar