Translate

Translate

torsdag den 25. juli 2013

Fødselsdag

16 år og fejret på amerikansk maner, TJEK!

Vi blev i dag delt ind i vores high schools, jeg går på 'Franklin' i klassen 'West'
Da vi mødtes blev jeg bedt om at gå ud for døren, og da jeg kom ind igen sang de 'Happy Birthday' og jeg fik alle mulige latterlige fødsesldags ting:


Hjerte smykkeskrinet er fra min værtssøster, som jeg har snakket meget med i dag. Hun er vildt sød og helt nede på jorden.

Mens jeg sad og spiste aftensmad med min roomie Carlotta, kom hele min 'klasse' pludselig og sang happy birthday med kage og lys.. Hele 500 mennesker sang for mig.. PINLIGT. 

Ellers er dagen gået godt. Skypede kort med dem der hjemme, hvilket var lidt hårdt. Jeg har egentlig ikke hjemve, men når man ser dem der hjemme så bliver man da lidt berørt.....

Har taget lidt billeder af stedet og den lille by, hvor vi var nede i dag i en 'Dollar Shop'. De havde alt mellem himmel jord, og det hele kostede 1 dollar. 

Da vi blev modtaget i lufthavnen

Min 'hjemme-lærer'

Returnees, der har været af sted i år, som skal få os alle ind i stemning

Parade med alle elever fra alle lande

Indgangen til universitetet

Truck 

Universitetes nyeste bygning

Nogle af de store 'Dorms'

Spisesalen

Dorms

Dorms

Det store 'memorial' for et eller andet ;)

Min 'Dorm'

Mit værelse

Rigtig amerikansk hus

Northfield

Northfield

RED CUPS!!!

Om en 20 minutters tid er der et stort 'Dance', og så skal jeg havde indhentet noget søvn. Kæmper med en ordentlig omgang jetlag.... 

Tak for alle fødselsdags hilsnerne, det har været dejligt at læse! 



1 kommentar:

  1. Hej søde Astrid..
    Jeg har lige siddet og kigget din blog igennem og nu kan jeg fornemme at du er på vej ud i nye super spændende oplevelser.og du er SÅ parat.. sikken en fødselsdags oplevelse - 500 glade unge mennesker som alle sang for dig..en stor skole som venter i 10 dejlige dage og så videre til dit nye amerikanske hjem... god fornøjelse til dig fra mormor

    SvarSlet