Translate

Translate

onsdag den 24. juli 2013

Vel ankommet

NYT GLOBALT MOBIL NR: +447509423611
Nummeret er midlertidigt indtil jeg finder en billigere løsning. 

Så er klokken ved at være 22 her i Boston, og jeg er helt færdig!

Vi mødtes i lufthavnen 5:50, og i Dk er klokken næsten 4 om natten... Har levet på 4 timers søvn i snart et døgn :O

Der er ingen tvivl om, at det er adrenalinen, der har holdt humøret oppe!

Flyveturen var lang, men jeg sad sammen med en pige ved navn Emma, og vi klikkede rigtig godt :)

Nu er jeg så i USA.. meget uvirkeligt! Vi havde en tre timers lang bustur fra lufthavnen, hvor man virkelig fik set noget amerikansk kultur. Kæmpe trucks, store biler og pick ups, masser af burger restauranter og ellers bare kæmpe vider. Naturen her er utrolig flot med store bakker fyldt med alverdens træsorter.

Her på Norwich University i Northfield, Vermont bor jeg sammen med to piger: Carlotta fra Tyskland, og en Thailandsk pige, hvis navn jeg ikke tør begynde at skrive ;)

De er smadder søde, og Carlotta og jeg har været sammen med Ronja(Sverige),Emma(Danmark) og Marie(Spanien) hele aftenen. Alle er bare så søde og nede på jorden. Det er helt vildt spændende!

Selvom det var rigtig svært at sige farvel, og jeg fik fældet en del tåre, så kan jeg mærke, at det her, er mit bedste valg nogensinde!

I morgen er det første rigtige camp dag.. og min fødselsdag.. God kombi?
--> Glæder mig i hvert fald til at møde resten fra mit hold og snakke med endnu flere nye mennesker.

Her er lidt billeder fra luften:
FARVEL DK


 GOD VINDUESPLADS

 ISLAND

ISLAND


ISLAND



BOSTON DÆKKET AF SKYER

Ingen kommentarer:

Send en kommentar