Translate

Translate

onsdag den 31. juli 2013

Camp, indtil videre

Camp tiden er ved at være slut, på lørdag er det tid til at tage videre. Jeg har fået mine flydetaljer fra Laurie(Hostmom), flyet letter fra Boston kl. 7:21. Boston er en tre timers køretur, så jeg vil ikke en gang tænke på, hvornår jeg skal afsted...
Desværre skal Marthe(Hostsister) og jeg ikke med samme fly. Jeg ankommer til Vegas 7 timer før hende, hvilket er rigtig dårlig planlagt. Men jeg kender heldigvis andre, der skal med det tidlige fly til Vegas.
Vi havde et 'State-meeting' i går aftes, og der er rigtig mange der skal til Nevada, og også rigtig mange der skal til Vegas.

Men hvad har jeg ellers fået tiden til at gå med?

Fredag efter min fødselsdag:
Almindelig dag med forskellige fag: Geografi, Life in America, Current issues, engelsk.
Vi snakker engelsk hele tiden, og en gang i mellem tager man sig selv i også at tænke engelsk.
Fredag eftermiddag spillede jeg amerikansk fodbold, det var SÅ SJOVT! Jeg stank.. altså sådan virkelig dårlig, men det var vildt sjovt.
Om aftenen spillede jeg volley, endnu en sport jeg stinker til. Men også endnu en sjov sport, det var måske noget at gøre i Vegas?

Lørdag;
Endnu en almindelig dag.
Som aktiviteter prøvede jeg Softball og Yoga.
Begge dele var hårdt, så det kunne mærkes dagen efter!
Om aftenen var der volley turnering. Alle 'high-schools' spiller mod hinanden i løbet af ugen. Min skole røg desværre allerede ud i går... så ja, det er ikke så spændende!

Søndag:
BOSTON.
Sammen med to nordmænd og en italiener tog jeg en trolley bus rundt til forskellige attraktioner. Vi så mange både historiske og flotte ting. Vi endte ud på Quincy Market. Det er to gader fyldt med butikker og ned i midten som en mur ligger der en 'arkade' med forskelligt mad, rigtig fedt sted!
Boston er en helt fantastisk by, og det var en rigtig dejlig dag.

Mandag:
Almindelig dag, dog uden aktiviteter.
Efter skole var der stor BBQ, og så drog vi ellers alle afsted til Baseball.
Baseball er et langt og kedeligt spil.. Der sker ingen ting og der er mange pauser. 3 TIMER, 5 POINT...
Det var dog sjovt at opleve den amerikanske stemning og alt det junk man 'æder' til sådan en kamp.

Tirsdag:
Strand dag.
Vi var på stranden hele dagen. Det var en dejlig afslappende dag, så det var skønt. Vejret var godt og humøret højt.
Om aftenen fortsatte volley tuneringen, hvor min high school røg ud..

I dag, onsdag:
Almindelig dag med aktiviteter.
Tror jeg skal afprøve 'Commando Hike', en form for gemmeleg i skoven..
I aften får vi besøg af en hypnotisør, det skal nok blive spændende.

Her følger lige lidt billeder:
'Dance' på min fødselsdag

Franklin West i Boston

Franklin West i Boston


Boston

Kaspara(Norge), Mig, Melinda(Norge), Guilia (Italien)

Boston

Boston

Frokost

Baseball

Melinda(Norge), Jay(Sverige), Philip(Danmark), Mig

Cracker jack. Popcorn dyppet i salt og Peanut butter.. FANTASTISK


Lake Monsters


Den daglige morgen løbetur


Volley turnering


Stranden

Ingen kommentarer:

Send en kommentar